PLENER PRAGA 2013 - SPOTKANIE ORGANIZACYJNE
Serdecznie zapraszamy na spotkanie organizacyjne dla osób biorących udział w plenerze Praga 2013. Spotkanie odbędzie się w sobotę 11 maja 2013 o godzinie 12.00 w budynku przy ulicy Harcerzy Września 1939 nr 2. Wszystkich Uczestników pleneru , którzy nie będą mogli wziąć udziału w spotkaniu bardzo prosimy o przesłanie wiadomości. Do tych osób zostanie wysłana wiadomość o przebiegu spotkania oraz ważnych informacjach dotyczących wyjazdu.
PLENER ZAGRANICZNY 2013-PRAGA.
W dniach 24-26 maja 2013r. Szkoła Fotograficzna Fotoedukacja organizuje plener zagraniczny „Praga 2013”
PROPOZYCJA PROGRAM PLENERU PRAGA 2013
DZIEŃ PIERWSZY:
- Wyjazd godz. 04.00
- Przejazd do Pragi.
- Zwiedzanie Starego Miasta: Kościół św. Mikołaja, Pałac Golz - Kińskych, Gotycki Kościół Marii Panny, Pomnik Jana Husa. Karolinum - pierwszy Uniwersytet w Europie Środkowej.
- Przejście Drogą Królewską pod Bramę Prochową.
- Obiadokolacja, nocleg.
DZIEŃ DRUGI:
- Śniadanie.
- Zwiedzanie miasta. Przejście na plac Hradczański - uroczysta odprawa warty przed Pałacem Prezydenckim. Zwiedzanie Katedry św. Wita i Zamku Królewskiego. Spacer Złotą Uliczką do wieży Dalibora.
- Loreta z kopią domu Marii Panny i Kościołem Narodzenia Chrystusa oraz bogatym skarbcem, Klasztor na Strachowie. Przejście schodami zamkowymi na Małą Stranę. Spacer po ogrodach Wallensteina. Zwiedzanie Kościoła św. Mikołaja, spacer po moście Karola.
- Obiadokolacja, nocleg.
DZIEŃ TRZECI:
- Śniadanie.
- Zwiedzanie Starego Miasta. Spacer po dzielnicy żydowskiej: cmentarz, Ratusz i Synagoga. Zwiedzanie Nowego Miasta, spacer po Placu Wacława, Muzeum Narodowe, U Fleku.
- Wyjazd do Polski w godzinach wieczornych.
- Przyjazd do Polski w godzinach nocnych.
Cena: 469 zł
Osoby zainteresowane udziałem w plenerze prosimy o przesłanie zgłoszenia na adres plener@fotoedukacja.edu.pl oraz wpłacenie zaliczki w wysokości 200 złotych na konto bankowe z dopiskiem „Zaliczka na plener w Pradze” . Wpłaty można również dokonać w sekretariacie szkoły. Zgłoszenie oraz wpłaty należy dokonać do 15 marca 2013. Pozostała część opłaty za plener(269 złotych) należy uregulować do 30 kwietnia 2013.
Zgłoszenie powinno zawierać:
- Imię oraz nazwisko
- Numer pesel
- Numer dowodu osobistego
- Adres zamieszkania
- Telefon
- Grupę(np.: W12A)
Świadczenia:
- przejazd autokarem LUX
- 2 noclegi(zakwaterowanie w pokojach 2 osobowych, Hotel położony blisko linii Metra)
- 2 śniadania, 2 obiadokolacje
- ubezpieczenie NW i KL
- opieka pilota
- krówki
Zapraszamy do udziału w plenerze!